torsdag 26 juni 2014

FUTURE THOUGHTS







Nu har det varit oförskämt dålig uppdatering, dagarna bara rullar på och det känns som att sommaren flyger förbi. Tar numera tåget ner till Ystad för min praktik, tror det är första sommaren som det inte är jobbigt att gå upp ur sängen för att "arbeta" (praktisera) - så kul är det! Hur som helst, senare idag bär det av till Stockholm för födelsedagsuppvaktning men givetvis också lite span på stan. På senaste har jag börjat tänka på det där med bröllop, barn och framtid allt mer - inte för att jag är redo för något av det men det är i princip oundvikligt att inte tänka på det när människor blir med barn till höger och vänster och andra går och gifter sig. Jag är lite så att jag lever några år in i framtiden, tänker alltid på hur mitt framtida hus ska se ut en dag och mitt framtida bröllop. Det är inte så att jag inte lever i nuet men det är inredning, interiör, mode och arkitektur som verkligen inspirerar mig och när jag inte kan få till allt det där precis nu (typ skaffa mig ett magiskt hus och en sjukt stor trädgård med getter och all världens djur och medelhavsnatur...dreaming big here) så måste jag ju få drömma om det. Ja så är det och Marie Murstad, en galet vacker kvinna vet ju hur man går och gifter sig med bravur, vintage (sjukt snygg) klänning och skor från Valentino på plats i Barcelona - men hallå vilket drömbröllop! Tänk lite så vill jag också ha det en vacker dag. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar